ريهام سعيد تتعرض لتشوه في وجهها وتتهم دكتور تجميل شهير

بواسطه لهلوبة الأربعاء , 24 يناير 2024 ,10:57 ص

ريهام سعيد تتعرض لتشوه في وجهها وتتهم دكتور تجميل شهير


تعرضت الإعلامية ريهام سعيد إلى تشوهه في ملامح وجهها، نتيجة لخطأ من طبيب تجميل شهير، وهو لبناني الجنسية، وذلك أثناء خضوعها لإحدى عمليات التجميل، واتهمته بأنه السبب في تغير ملامحها، ومحاولتها الدائمة لإخفاء ذلك بالمكياج.

 

ريهام سعيد تتعرض لتشوه في وجهها وتتهم دكتور تجميل شهير

وقد نشرت الإعلامية ريهام سعيد صورة لها قبل وبعد التجميل، من صفحة عيادة التجميل الرسمية، وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع الصور "إنستجرام"، وأوضحت أن صورتها قبل التجميل المنشورة على صفحة العيادة، ليست لها، وأنه يكذب في ذلك، قائلة: "يعني انت مجرم لدرجه انك شوهتني وعرفت انك موت ناس قبلي وبتحط صورة لواحده مش أنا خالص وتقول إنه أنا.. كنت زي القمر قبل ما أجي لك حد عمره شافني شكلي كده".

وتابعت ريهام: "عارف انت لازم تبطل أذيه للناس لازم أنا بحذر كل الناس منه.. أنا هاطلع لايف من غير فلتر أوري الناس انت عملت ايه، رايح العراق.. بعد ما انفضحت في لبنان تبوظ الناس هناك؟".

واستكملت كلامها،  قائلة: "يعني وصل بيك الاجرام انك تشوهني وتموت 2 ستات قبلي وتحط صورة لواحدة مختلفه وتقول إنه انا ؟ ده انا كنت زي القمر قبل ما اجيبلك مين الست إلى انت حاطتها دي ؟ والدتك ؟ عارف ؟ انا هرفع عليك قضية وهبطلك طب عشان انت بتاذي ناس كتير أوي انت ابعد حاجه عن انك تكون دكتور، انت وقعت غلط خالص".

وقامت ريهام سعيد بتحذير الجميع من التعامل مع هذا الدكتور، قائلة: "انا بحذر الناس كلها من التعامل معاه بجد.. انا بروح لدكتور نغيب عشان بوظ لي وشي وانا بداري بالمكياج لا انا هطلع لايف اوريهم انت عملت ايه ؟ حاطت اي صوره فيك لواحده تانيه وبتقول إنه انا ؟؟؟؟؟ انت معمول من ايه ؟ يا جماعه اوعوا حد يتعامل معاه اوعوا، بوظ الناس في لبنان رايح اربيل يبوظ الباقي".

وكانت الإعلامية ريهام سعيد ظهرت مؤخرًا في برنامجها على قناة "الشمس" وهي بملامح وجه مختلفة عن ما اعتاد الجمهور على رؤيتها بها، ليتضح أن الأمر هو عبارة عن عملية تجميل فشلت من دكتور تجميل لبناني شهير.


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك