فنانة شهيرة تهاجم المذيعة ياسمين عز وتكشف حقيقة لون بشرتها الأبيض…ماذا قالت؟

بواسطه هند جمال الثلاثاء , 28 مارس 2023 ,11:48 ص

فنانة شهيرة تهاجم المذيعة ياسمين عز وتكشف حقيقة لون بشرتها الأبيض…ماذا


شنت الفنانة سارة نخلة هجوما شديدا على المذيعة ياسمين عز وذلك بسبب ما صرحت به في برنامج "رامز نيفر إند" وذلك من خلال حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" حيث قالت: "لما حد يسألك عاملة تجميل يعني أكيد ما يقصدوش ليه إنتي بيضة بس سبحان الله اللي على راسه بطحة بقى ما هي حقن الجلوتاثيون اللي واخداها عند الدكتور إياه عشان تبيضي لونك دي أول حاجة خطرت على بالك عشان تنكريها عشان الشعب كله عارف لونك قبل وبعد الحقن وأكيد يعني لو مسكت حاجة ومسحتي إيدك أكيد أكيد مش هايطلع بودرة يعني".

وأضافت: "ما هي حقن بالوريد بس خلي بالك بتأثر على الكلى دي معلومة نسي يقولهالك فرعونك الدكتور... أما الشعر فهو كله اكستنشن طبعاً وعند الكوافير إياه برضو اللي بشوفك عنده دايماً الفرعون السوري، تقيلة دم وباردة والكاريزما زيرو والمحتوى ٣ زيرو جنب بعض عديمة المحتوى".

يذكر أن المذيعة ياسمين عز قد حلت ضيفة على برنامج "رامز نيفر إند" والذي يقدمه الفنان رامز جلال خلا هذا العام رمضان 2023 وخلا الحلقة صرحت بعدة تصريحات عرضتها للسخرية والتي جاء بها:" لا والله، مش عارفة المقلب أنا عاقلة وست الكل، لا تعليق الرجالة هيقطعوك، الآخرين ذكور مش سيدات، وهسمع كلامك لأني أصلا بسمع الكلام وهدخل الجنة عشان بدافع عن الرجالة".

وتابعت: "مش بحب السوشي، مرة أكلته تعبني أوي، وأكيد هقبل ده الفرعون الياباني".
وأردفت: "أنا عارفة إن رونالدو وجورجينا بيتابعوا برنامجي وجورجينا غزال شارد، ولو محلل صوت سمع صوتي هيعرف إنه شتوي".

موضوعات متعلقة

الفنانة سارة نخلة تشن هجوما على الفنانة سمية الالفي بسبب فاروق الفيشاوي....ما الحكاية؟

سارة نخلة تثير الجدل بحديثها عن قضية زوج نانسي عجرم: فادي مجرم قاتل وهي عارفة كويس

انفصال أحمد عبد الله محمود وسارة نخلة.. و"انستجرام" يفضح أمرهم


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك