الراقصة صوفينار تحدث ضجة بمواقع التواصل الاجتماعي بحديثها عن المتحرشين بها....من هم!

بواسطه هند جمال الإثنين , 19 ديسمبر 2022 ,12:18 م

الراقصة صوفينار تحدث ضجة بمواقع التواصل الاجتماعي بحديثها عن المتحرشين


أحدثت الراقصة صوفينار ضجة بمواقع التواصل الاجتماعي بعد التصريحات الصحافية التي أدلت بها عن المتحرشين والتي جاء بها: "ما شفتش في حياتي تحرش من رجالة لكن شفت من ستات كتير"

وأضافت: "وإحنا ستات زي بعضينا إيه المشكلة يعني؟".

وتابعت: "بدخل شغلي معايا غارد شخصي، وحد شاطر وبروفيشنال، وبيشتغل بفرقتي حوالي 25 فرد وكلهم رجالة، كل دول واقفين في ضهري، ماحدش يقدر يفكّر يقرّب منّي".

وأردفت: "أنا الحمد لله جمهوري ناس نضيفة جداً 90% منهم محترمين، وبيحترموني وبيحبوني وعمري ما حصل إن حد عاوز يتحرش بيا أو حد مسكني من جسمي، وأنا بتكلم مع جمهوري وبقول لهم كلنا هنتفرج وكلكم فوق دماغي، اتفرجوا بس، وبعرف أعمل كونترول في الأفراح والحفلات حتى لو فيه منهم مش محترم بيحترم نفسه، لأن ليا طريقة كده على المسرح".

واختتمت قائلة: "رقصي مافيهوش إغراء، ولو قارنّا بين راقصات زمان ودلوقتي هنلاقي زمان كان فيه إغراء أكتر والراقصات كانوا بيلبسوا بدل من غير شورتات، إحنا على الأقل بنلبس شورت".

والجدير بالذكر، أن الراقصة صوفينار، أصبحت واحدة من أهم الراقصات في مصر خلال السنوات الأخيرة منذ ظهورها الأول في فيلم "القشاش"، الذي لفتت فيه الأنظار عند ظهورها بالبرومو الخاص بالفيلم وهي ترقص على أنغام أغنية "على رمش عيونها"، لتصبح هذه الخطوة هي الإنطلاقة الفنية الحقيقية لها.

موضوعات متعلقة

حقيقة خطوبة صوفينار لفنان شاب.. ما الحكاية؟!

بالصور حقيقة زواج الراقصة صوفينار من هذا الشخص!


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك