ريهام حجاج في تعليق مثير حول واقعة عروس كفر الدوار

بواسطه هند جمال الإثنين , 6 يونيو 2022 ,12:12 م

ريهام حجاج في تعليق مثير حول واقعة عروس كفر الدوار


نشرت الفنانة ريهام حجاج على حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" رأيها حول واقعة عروس كفر الدوار التي احدثت ضجة على مواقع التواصل الاجتماعي والذي جاء به: "هو ليه الناس على السوشال ميديا بيستبيحوا سيرة الناس ويسعوا لخراب البيوت؟ عروسة بتتكلم مع جوزها في وجود عيلتها في كتب الكتاب (سواء الأسلوب عاجبك أو مش عاجبك) أنت ليه أصلا تقول رأيك السلبي اللي ممكن يخرب بيتهم وتنشره على أنها بتهزئه وتحول فرحتهم لكابوس".

وأضافت: "ممكن يكون في احتمال نص في المية إن مش قصدها أو دي طريقتها في الكلام وأكيد هو عارف وبيتجوزها وحاببها زي ما هي؟! تعرف ظروفهم منين؟ مواقفهم؟ عدوا بإيه سوا في الخطوبة!! إيه إللي خلاها تقول كدا أصلا!! دخليات الناس ماحدش يعرفها بتشيلوا ذنوب والله دا إللي ربنا قال عليه في القرآن الكريم من يفرق بين المرء وزوجه".

وتابعت: "اتقوا الله افهموا الفرق بين حرية الرأي والأذية افهموا الفرق بين اللي ممكن نتكلم فيه واللي مالوش لازمة التدخل فيه من الأساس ستحاسبوا أمام الله على كل دا".

يذكر أن الفنانة ريهام حجاج كانت قد شاركت في السباق الرمضاني لهذا العام 2022 بمسلسل "يوتيرن" شاركها البطولة كلا وفيق عبد الحميد، عبير صبرى، كريم قاسم، محمود حجازي، أيمن قسيونى، صفاء الطوخى، محمود حجازى، نانسي صلاح، نورهان، عبير منير، وهلا السعيد وعدد كبير من الفنانين، المسلسل من تأليف أيمن سلامة، ومن إنتاج جمال العدل، وإخراج سامح عبد العزيز.

موضوعات متعلقة

نور الكاديكي تهاجم ريهام حجاج "دي شخصية غدارة أنا عايزة أجيب لها دكتور نفساني من أمريكا"

تعليق مثير لريهام حجاج على حادث الإسماعيلية.....شاهد ماذا قالت؟

ابنة سامي العدل تهاجم ريهام حجاج بسبب أيتن عامر: "أقسم بالله أنا سألت مين دي قالوا إللي بتتدخل في شغل الناس وبتقول بفلوسي"

هل تعرضت ريهام حجاج للاجهاض أم أنها لم تكن حاملا؟.. مصدر مقرب يجيب

 


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك