فيديو تامر حسني مع ابنته وعتاب زوجته يشعل السوشيال ميديا ويؤكد انتهاء المشاكل بينهما

بواسطه هند جمال | الثلاثاء , 17 نوفمبر 2020 ,8:56 ص

فيديو تامر حسني مع ابنته وعتاب زوجته يشعل السوشيال ميديا ويؤكد انتهاء المشاكل بينهما


بعد رسائل الحب والعتاب المتبادلة بين الفنان تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل، انتشر على مواقع التواصل الاجتماعي، مقطع فيديو لتامر​ مع ابنته، وظهرا في المقطع وهما يشاهدان عرضًا بسيطًا لبعض الألعاب السحرية، ومما لفت الانتباه درجة الشبه بينهما.

وكان الفنان تامر حسني قد نشر عتابًا لزوجته جاء فيه "بسمة حبيبتي للأسف انتي مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها".

وأضاف: "إزاي وصلوكي للزعل والبًعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وأم ولادي، أنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كثير".

تامر أكمل: "ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتلفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم ويا ريتها مشكلة أصلا".

رسالة تامر حسني

رسالة تامر حسني

وواصل تامر: "ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للأسف انتي عارفة ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم، بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم مع انك مكنتيش كده".

وتابع: "يا ريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لأولادنا كل خير. وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا وانا واثق انك دلوقتي زعلانة انك كتبتي كده. هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب ان الانسان يغلط ويتعلم وانا ياما علمتك ولسة هعلمك".

واختتم كلامه: "كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي اشركتي الجمهور الكريم فكان لازم أرد هنا، بينا حب غالي وحياة كريمة واولادنا وبيتنا أغلى ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يا رب. متهورة بس بحبك".

لتقوم زوجته بسمة بوسيل بالرد قائلة: "فعلا اتهورت بس عشان بحبك".

رسالة بسمة بوسيل


موضوعات متعلقة:

بسمة بوسيل ترد بسخرية على منتقدي ظهورها في حفل تامر حسني الأخير بعد الصلح!

تامر حسني يحذف أغنيته الجديدة رغم النجاح الكبير ويعتذر للجمهور ما الحكاية؟

مصور تامر حسني يكشف بالتفاصيل حقيقة خضوعه لعمليات تجميل

بالفيديو رقص تامر حسني مع زينة وشقيقتها يعرضه للانتقاد


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك