نرمين الفقي بملابس البحر هربا من حر الصيف

بواسطه هند جمال الثلاثاء , 30 يونيو 2020 ,11:12 ص

نرمين الفقي بملابس البحر هربا من حر الصيف


شاركت الفنانة نرمين الفقي جمهورها ومتابعيها صورًا لها خلال وجودها بحمام السباحة، من خلال حسابها الخاص بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام" وكان هذا بعد أيام قليلة من احتفالها بعيد ميلادها.

نرمين الفقي

نرمين الفقي

نرمين الفقي

نرمين الفقي

يذكر أن الفنانة نرمين الفقي كانت قد أعربت خلال استضافتها عن سبب ابتعادها عن التثيل حيث قالت: "المنتجون ضيعوا 10 سنين من عمري في انتظار الدور الكويس، عشان كده غيرت ونوعت من جبل الحلال لأبو العروسة لنصيبي وقسمتك، وكل واحد فيهم كان فيه نجاح كبير الحمد لله".

وأضافت: "أمي كانت زمان بتنصحني إني مهتمش بالفلوس، وتقولي اهتمي بالعمل عشان يفضل المشاهد فاكرك وتسيبي علامة، لكن للأسف دلوقتى لا في فلوس ولا في دور مناسب، أنا دلوقتي بمضي بأقل من أجري اللي كان من 10 سنين، الموضوع ده طبعا مأثر وبيضايق أكتر لكن دي الحقيقة ولازم أكون واقعية، لكن النجاح هو التواجد، طول ما أنت موجودة ده نجاح في حد ذاته".

ومن الجدير بالذكر، أن أخر أعمال الفنانة نرمين الفقي كان مسلسل "نصيبي وقسمتك" ومسلسل "أبو العروسة" بجزئيه، وقد شارك في بطولته سيد رجب، سوسن بدر، رانيا فريد شوقي، مدحت صالح، ميدو عادل، محمود حجازي، وغيرهم، ومن تأليف هاني كمال، وإخراج كمال منصور.

 

موضوعات متعلقة:

هكذا ظهرت نيرمين الفقي في عزاء المؤلف سامح العجمي أثارت الدهشة


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك