كندة علوش تكذب هجومها على زوجها الأول.. شاهد ماذا قالت؟

بواسطه روضة إبراهيم الاحد , 19 يناير 2020 ,3:09 م

كندة علوش تكذب هجومها على زوجها الأول


تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي منذ فترة منشور يتحدث عن علاقة الفنانة كندة علوش بزوجها السابق الكاتب والسيناريست فارس الذهبي، حيث نُسب في المنشور كلام على لسان كندة توصف علاقتها السيئة بطليقها، قبل زواجها من الفنان عمرو يوسف.

ولكن النجمة السورية حرصت على نفي جميع ما نُسب على لسانها من هجوم على زوجها الأول، وعلقت عبر حسابها الشخصي على موقع التغريدات القصيرة "تويتر" قائلة: "ماقلتش.. والله ماقلتش الكلام ده، ولا في أي حتة، ياريت ماتنشروا كلام مش متأكدين منو.. وشكراً".

كندة علوش تكذب هجومها على زوجها الأول

كان المنشور قد اشتمل على هجوم من كندة على الذهبي، حيث نسب إليها أنها قالت: "هو مكانش ماسك فيَّا من أصلُه عشان يسيب، أنا اللي كنت دايمًا ماسكة، عملت كل اللي أقدر عليه عشان أحافظ على علاقتنا، كنت بتنازل كتير ومفكرة إن اللي بعمله صح، تغاضيت عن عيوبه ومكانتش بتفرق معايا، كنت بخلقله مميزات عشان أشوفها فيه وأرضى بيه، ولما كانت واحدة من صحباتي تقولي كلهم زي بعض ومفيش حد يستاهلك مكنتش بصدق رغم إنهم ف النهاية طلعوا صح.. بس تعرفي كل ده مش نقص فيا أو ضعف وقلة حيلة ولا حتى هبل قد ما هو حب وعشم كبير هو كشخص ناقص مقدرش يفهمه، بس ف الآخر وبعد استنزاف كل المحاولات عشان أفضل ماسكة ومتمسكة بإحساسي ليه وبأمنيتي أتجوزه اللي متمنيتش حاجة ف الدنيا قدها.. قررت فجأة أسيبه.. تعبت.. تعبت واستسلمت، ولما رجع ندمان وقرر يبوس رجلي حتى لو قدام الخلق عشان أرجعله .. قلتله إبعد يا شاطر مبعرفش عيال، أصله سقط من نظري، عمرو بقا عوضني عن كل أرف وتعب شوفته في حياتي ربنا بعته ليا ف وقت كنت بموت فيه حرفيا .. عمرو بالنسبة ليا مش حبيبي وزوجي وبس عمرو بالنسبة ليا روحين ف روح واحدة".

كندة علوش وفارس الذهبي

والجدير بالذكر، أن الفنانة كندة علوش كانت قد تزوجت أول مرة من الكاتب والسيناريست فارس الذهبي، وانفصلت عنه في إبريل 2016 بعد زواج دام 8 سنوات، ثم سرعان ما وقعت في حب الفنان عمرو يوسف، بعدما جمعتهما صداقة طويلة، وعُقد قرانهما في نوفمبر 2016، وتم الزفاف في يناير 2017، في حفل ضخم تحدث عنه الجميع، ثم رزقت بابنتها الأولى "حياة" في 2 نوفمبر 2018.

كندة علوش وعمرو يوسف

 

موضوعات متعلقة:

كندة علوش تعترف لأول مرة بأكثر شيء تكرهه في حياتها ماذا يكون؟

شاهد بالصور والدة الفنانة كندة علوش في يوم ميلادها هل هناك شبه؟

كندة علوش تكشف عن زيادة وزنها قبل زفافها وفشلها في غلق الفستان بسبب شيرين رضا ما الحكاية؟

أول صورة لابنة كندة علوش وعمرو يوسف وهي تقف على قدميها


قولى رأيك

تابعنا علي فيسبوك